Nytt MÄKTIGT bap-kort i lådan idag!

Tell us about your mail days and box breaks.

Moderator: Reborn

Användarvisningsbild
Tobbe_316

Nytt MÄKTIGT bap-kort i lådan idag!

Inlägg av Tobbe_316 » tis 08 jan 2019, 16:27

Hello!

Har bara en bild att visa upp, men ett grymt sådant! Aldrig ett innan, men det ser äkta och riktigt ut.

En viss herre vid namn Viktor Kozlov skrev två olika sorters autografer i den första serien från Be A Player 1994-95.
Hans kort går som två olika i serien, där hans "lat-variant" där han bara signerade med ett enkelt "VK" är betydligt
billigare och vanligare än kortet med hela hans namn på. Men då hittade jag denna runt julafton som jag högg:

Bild

Det ultimata kortet! Bägge signaturer på samma kort! Får bli en bonus i samlingen.

//Tobbe
Samlar Be A Player-autografer, ALFA-kort från 1997 och framåt, samt Hockeyallsvenskan -> Oskarshamn.

Användarvisningsbild
Danielsson_98

Re: Nytt MÄKTIGT bap-kort i lådan idag!

Inlägg av Danielsson_98 » tor 10 jan 2019, 08:20

Hej Tobbe! Kul att se att samlingen växer. Ja den ser äkta ut MEN detta är en vanlig VK auto bild som någon tagit en ny autograf på av honom. Jag har sett denna utan ”VK” på.. man ser att det är två olika pennor oxå. Men fint kort. Höres

Reborn
Site owner
Kontakt:

Re: Nytt MÄKTIGT bap-kort i lådan idag!

Inlägg av Reborn » fre 11 jan 2019, 19:58

Snyggt!
Om jag hört och fattat allt rätt de som det står VK på är väl en ud anställd som skrev? Då Herr Kozlov inte skrev mer än Great 99.
Så 2 olika varianter som du skriver. Så denna måste vara en IP ? Snyggt ändå och svårt med hans auto.

Skriv svar