Topps & Chelsea

Här kan ni lägga in listor på vad ni har att byta, sälja och vill köpa.

Moderator: Reborn

Användarvisningsbild
Sangen

Topps & Chelsea

Inlägg av Sangen »

Tjena!

Som gammal vän av Premier League och engelsk fotboll tycker jag denna produkt ser riktigt bra ut.
http://www.mncardscollectibles.se/2013- ... th=121_156

Ren och snygg design, utan massa siffror och pilar för spel på framsidan. Påminner om Panini '92 engelska ligan som jag samlade på som ung.
Någon som samlar på Topps Premier Gold? Själv ska jag testa en box.

Jag firar i år 20 år som Chelsea-supporter (många fotbollsresor har det blivit) och tänkte dra igång en PC för att fira detta. Tanken är att ha ett kort på varje spelare som dragit på sig den vackra blåa tröjan sedan min första aktiva säsong som supporter, 1993-94. Sitter ni på större lotter Chelsea-kort så är jag väldigt intresserad. Även enstaka kort också naturligtvis. Speciellt från senare år.

Ha det fint! :-)

/Sangen
h0mersimps0n

Re: Topps & Chelsea

Inlägg av h0mersimps0n »

Köpte själv en lot med base på Liverpool för ett tag sedan, snygga rena kort som sagt.

Har även försökt buda på annat än base, men dom går för väldigt mycket mer än jag vill bjuda just nu iaf :), så får du en "träff" på nåt av storlagen så kan du nog få en del på ebay.

Sen finns det väl inte överdrivet med fotbolls-serier att ditt projekt kommer gå. Mycket klistermärken finns ju dock.

Jag kan skicka dej några länkar på ebay jag såg igår när jag var ute och letade lite Liverpool :)
Användarvisningsbild
Sangen

Re: Topps & Chelsea

Inlägg av Sangen »

Tack för länkarna du skicka, uppskattas alltid. :-)

Jo, 90-tals korten är ju mycket stickers med en del undantag. Jag har rätt mycket just 90-tal. Det är mer 2000-talet som ska täckas upp :-)
Skriv svar